איך לחמם לחם שתרגישו כמו במסעדה

איך לחמם לחם שתרגישו כמו במסעדה

זמן הכנה: 15 דקות

מכירים את זה שהכנתם איזו שקשוקה טובה, קציצות עם רוטב מדהים, או סלטים טעימים של שישי, החברים בדרך לערב סלטים ונשנושים, וכל מה שבא לכם זה לטבול את הלחם או החלה, אבל שזה ירגיש חם, קריספי וטעים כאילו יצא הרגע מהמאפיה, או כמו במסעדה שאכלתם שבוע שעבר?

ברור שאתם מכירים 😀 מי לא אוהב חלה חמה והיה מעוניין שזה יתרחש לו בבית?

העניין הוא, שזה לא קורה, והחלה מאתמול לא משהו, כבר התחילה להתייבש, וזה מבאס ממש… אבל, אני אלמד אתכם עכשיו איך עושים את זה ממש בפשטות. כל כך פשוט, שאתם תרצו לחסל אותי על שלימדתי אתכם 😆 

אז איך לחמם לחם שתרגישו כמו במסעדה? כמובן שתנור!

איך לחמם לחם שתרגישו כמו במסעדה

מכניסים את הלחם (לא פרוס) בשלמותו לתוך התנור, על 200 מעלות, לרבע שעה (לחמניות ובגטים בין 5 ל10 דקות). וכשזה יוצא ואתם חותכים אותו, וואי וואי… הוא קשה בחוץ, ורך ומלא אדים מבפנים. פשוט תענוג… אני רק מזהירה, מדובר בטיפ ממכר ומשמין. אל תתפלאו אם פתאום גמרתם כיכר לחם לבד.

חלה חמה חתוכה

ואם הזמנתם חברים, כדאי שתהיה בשולחן יותר מחלה אחת…  😉

אגב, אם אתם אנשים שומרי שבת, ובא לכם על התענוג בערב יום שישי: הניחו את החלה על הפלטה החשמלית וכסו ומגבת – 5 דקות בכל צד. אצלנו בבית זו מסורת.

והמלצה אחרונה: (וממכרת במיוחד) תשאירו חלה לקינוח – שימו על הפרוסות החמות שכבה של טחינה גולמית ומעליה שכבה של סילאן תמרים, ואתם יכולים לרקוד את ריקוד האושר. אגב, הקינוח הטעים הזה הוא המצאה עיראקית שהולכת איתי מילדות. 

חלה עם טחינה וסילאן

אהבתם את הטיפים? התמכרתם לסילאן? יש שאלות… מחכה לתגובות.

Comments

comments